– “Gandia – Fano, diario di un lungo viaggio” commemora el primer any de l’agermanament
– El llibre ha estat escrit per Mauro Tallevi i compta amb el patrocini de l’Ajuntament de Fano
Hui 8 de febrer es compleix un any de l’agermanament de Gandia i Fano i per aquest motiu, el consistori del municipi italià ha patrocinat l’edició d’un llibre realitzat per Mauro Tallevi on es recull la història de l’agermanament des dels seus inicis el 1989 fins a la data.
Liduvina Gil, responsable de relacions Internacionals a l’Ajuntament de Gandia, ha destacat que l’actual situació provocada per la pandèmia “ha deixat al tinter moltes iniciatives interessants en els àmbits de l’educació i la cultura tal com es va acordar en la visita que es va realitzar ara fa un any on l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i l’alcalde de Fano, Massimo Seri” i ha afegit que una vegada superada la pandèmia es reprendran aquestes i altres iniciatives previstes de manera conjunta.
Finalment, l’edil ha informat que el llibre tindrà versió en castellà i valencià perquè tots els ciutadans de Gandia puguen gaudir-ne.
Sobre el llibre
Físiques: format foli A4 – tapes rígides – 280 pàgines a tot color – 570 imatges entre documents, retalls de diaris i fotos.
Autor: Mauro Tallevi Fabbri – títol: “Gandia – Fano, diari vaig donar un lungo viaggio” en castellà “Gandia-Fano, diari d’un llarg viatge”. La tapa representa el pati de les Armes del Palau Ducal i l’Arc Borja de Fano … L’enllaç històric que hi ha entre les dues ciutats és fonamentalment de la Família dels Borja. Fano va ser governada, durant l’Estat Pontifici de papa Alexandre VI, pel seu fill Cèsar Borja (el Valentino) durant els anys 1497 i 1503.
Llibre Patrocinat per l’Ajuntament de Fano (Comune di Fano).