16.9 C
Gandia
Dimarts, 30 maig, 2023

Miquel Faus demostra la seua qualitat i bon fer en la Titan Desert del Marroc

El ciclista de Palma de Gandia, Miquel Faus, ha finalitzat en el lloc dotzé de la classificació general de la Titan Desert del Marroc després de l’última etapa entre Mezouga i Maadii de 70 quilòmetres.

Una etapa pràcticament plana i ha servit per a encimbellar a Roberto Bou en el desert de Mezouga on tantes gestes han aconseguit pel seu pas els pilots espanyols en el seu camí a Dakar.

En aquesta última oportunitat, l’equip Scott Calabandida va plantejar molt bé l’etapa i d’aquesta manera Sergio Mantecón assolia la segona victòria d’aquest raid gràcies als seus dos gregaris, Faus i Guerrilla.

L’etapa va ser ràpida, la més ràpida d’aquest raid pels més de 30 quilòmetres a l’hora de mitjà, on el de Palma de Gandia va obtindre el lloc onzé pocs minuts després del seu cap de files. Aquest nou resultat serveix perquè Miquel Faus acabaràen el lloc dotzé de la classificació final, escalant una posició i quedant-se a les portes del top ten. Un gran resultat per al qual deixa ben clar que és un bon corredor en les ultramaratons.

Articles relacionats