14.5 C
Gandia
Diumenge, 2 abril, 2023

El fang gran protagonista de la prova de ciclocròs de Dénia

Va aparéixer el fang i d’aquesta manera el vertader ciclocròs en la prova celebrada aquest passat diumenge a Dénia amb motiu de la Challenge de la Comunitat Valenciana.

El de la vall, Joan Fraile conserva el lideratge en la categoria sub-23 malgrat acabar tercer mentre que la seua germana Lídia ocupa la cinquena plaça absoluta.

prova ciclocros Denia 1

(Fotografia de Jesús Sansaloni, entrada a meta i trencament de la pancarta)

En júniors, Iván Gomar no va tindre un bon dia després de la burxada però encara continua conservant el primer lloc en acabar cinqué en una carrera on Jordi Fournies va donar la sorpresa després d’acabar segon. Marc Mestre acabaria en el lloc 14 i Alejandra Puente seria la segona dona.

La categoria de cadet es va saldar amb els següents resultats: Vicent Grau 11, Jairo Jaén 13, Xavi Mestre 19, Aitor Arlandis 19 i Joan Corbi 30 mentre que en dones, Laia Canet va ser 4 i Aitana Calabuig 5.

En la categoria infantil, Carla Bañuls conserva també el lideratge després de finalitzar primera en xiques mentre que els altres corredors de la comarca van obtindre els següents resultats: Marc Iborra 15, Jorge Flores 35, Fernando Andrés 37, Ausiàs Puente 42 i Paula Esteban l’octava entre les xiques.

Els alevins van ser aquests els resultats: Alejandro Seguí 5, Oriol Olaso 19, Andreu Sansaloni 22, Aarón Bueno 24, Darío Humanez 34 i Iker Arlandis 38 mentre que Irene Flores va ser la quarta.

En principiants, Cristian Vercher ocupe la plaça 12, Gerard Pastor 23 i Andrea Contero la quarta entre les xiques.

Una jornada que va ser molt dura pel tremend fang que es pegava en les rodes i que feia molt complicat la destresa damunt de la bicicleta.

El pròxim cap de setmana la competició es trasllada al país Basc amb motiu de la Copa d’Espanya a Llodio i Karratza.

Articles relacionats