.
– La líder de la Copa d’Espanya torna a vestir el mallot de la selecció estatal en una cita continental que comptarà amb una destacada presència de ciclistes valencians
Gandia, redacció d’esports | 5 de novembre de 2026 – 11:27 h
El ciclocròs de la Safor torna a estar d’enhorabona. La ciclista de Gandia Carla Bañuls serà la gran encarregada d’encapçalar la selecció espanyola en la categoria júnior durant els Campionats d’Europa, que es disputaran este cap de setmana als Països Baixos.
Bañuls, que actualment ostenta el lideratge de la Copa d’Espanya gràcies al seu gran domini i al rendiment impecable que està demostrant al llarg de la temporada, torna a ser convocada pel combinat nacional per a mesurar-se amb les millors promeses del continent. L’esquadra júnior femenina la completaran les corredores Noa Vega, Gisela Herrero i Maidi Zaizar, totes elles sota la direcció i capitania tècnica de Larrinaga.
A més de les proves de les categories inferiors, el Campionat d’Europa acollirà la competició en categoria absoluta, on la representació valenciana tindrà un pes fonamental. Noms de referència com Felipe Orts, Raúl Mira i Sofía Rodríguez es perfilen com els principals estilets de la selecció espanyola per a plantar cara a les potències europees.


