– Dissabte passat 24 de Setembre es va celebrar la XIII Volta a Peu a Vilallonga.
A les 18.30 hores, sobre una distància de 9.800 metres, arrancava la prova absoluta amb més de 600 participants que prenien l’eixida. Amb una perfecta cautela i vigilància, com és norma per part de l’organització, on es va encarregar del pàrquing i el vestuari, un 10 als organitzadors.
La carrera va transcórrer en un entorn privilegiat. Amb molts canvis de rasant amb pujades i baixades que va fer esprémer-se als participants. El recorregut de la carrera va ser en un circuit ideal per a gaudir del preciós entorn que té Vilallonga privilegiats als peus de la Safor i envoltant el Serpis en la seua màxima expressió. Una prova molt exigent però molt bonica de córrer.
La carrera va estar dominada per Jordi Ripoll del C. DÉNIA CORRE amb un temps de 31:27, seguit per Feliç Pont del C.D. RESTAURANT EL QUIXOT i en tercera posició Juan Vidal del C.D. RESTAURANT EL QUIXOT.
En la categoria femenina va véncer la de sempre, Isabel Ferrer del C. c. CAMALLAES, se’ns acaben els qualificatius per a l’atleta de Xàbia, amb un temps de 36:31, després d’ella Reyes Moreno del C.E. LA VESPA DE NOVETLÈ i en tercera posició María Mulet del C.A. GATA.
La pròxima prova del Circuit serà la X GRAN FONS CIUTAT D’OLIVA que tindrà lloc el diumenge 9 d’Octubre sobre una distància de 12.200 metres amb un recorregut molt bonic transcorrent pels punts més emblemàtics d’aquesta població.