El dissabte s’imposava Quique Llopis en la prova dels 60 m. tanques de la trobada europea Dynamic New Athletics. Guanyava la seua prova amb un excel·lent temps de 7,67, imposant-se amb una facilitat espantosa a tots els seus rivals, segon era el portugués D’Oliveira amb 7,82 i tercer l’anglés Fillery amb 7,91. Quique aquesta setmana no competirà i estarà entrenant aquests dies preparant les competicions vinents.
Excel·lents resultats, també, en el Campionat d’Espanya Màster de Pista Coberta, el Gandia-Alpesa va pujar al podi en tres ocasions.
Medalla d’or per a Juan Antonio Martos en els 400 m.l. de la categoria M45, amb un excel·lent temps de 53,23 que és la seua millor marca.
Medalla de bronze per a Juan Cristóbal Díaz en 3 km marxa de la categoria M60 amb un temps de 15’42”78 que és la seua segona millor marca de sempre.
L’última de les medalles, una grandíssima plata que s’aconseguia després d’una emocionant final, s’eixia en la categoria 4×200 mixtos35, prova disputada per dos homes i dues dones, on les estratègies són lliures, cada entrenador dissenyava l’ordre dels components, a més en els relleus la categoria la marca l’atleta de menor edat, per tant s’eixia en aquesta categoria per participar una atleta F35. La primera posta era per a Juan Antonio Martos (M45), la segona posta era per a Laura Collado (F40), la tercera component era Isabel Gregori (F35) i tancava el quartet José Juan Madueño (M50), finalitzaven la carrera amb un temps de 1’48”90, marca que estava per davall de l’anterior rècord dels campionats.
Amb aquesta medalla s’obtenia el ple, tots els participants del CA Gandia-Alpesa aconseguien pujar al podi, encara que Juan Martos per dues vegades.
Altres resultats destacables van ser: Laura Collado 9a en 60 m.l. amb 8,60 i millor marca personal i 6a en 400 m.l. amb 1’03”68, millor marca de la temporada. Isabel Gregori 4a en els 800 m.l. amb 2’24”99 obtenint la seua millor marca de la temporada. José Juan Madueño 9é en els 60 m.l. amb 7,95 també millor marca de la temporada.