Vercher, Armando i Ibiza (rojos) s’han imposat per 40 a 35 a l’equip format Mario, Dorin i Ricardet (blaus) a la final del trofeu de pilota Festes d’Ador, que es va jugar este dijous al carrer Joan Carles I, on s’ha viscut tot un espectacle esportiu al qual ha ajudat l’ajustat resultat.
Desprès de vore boniques jugades al llarg de la partida i diferents avantatges al marcador de l’equip blau de Mario, finalment es va arribar a la igualada a 35 al marcador. Va ser en aquest moment quan l’equip roig capitanejat per un impressionant Vercher es va fer amb la victòria a l’últim joc.
Una vegada més Ador ha vist quatre dies de raspall al carrer de primer nivell i ha combinat el trofeu de jugadors professionals amb exhibicions d’alumnes de l’escola de Palma i Ador que han oferit un èxit de joc i participació a tots els aficionats a la pilota valenciana.



