UE Gandia destitueix a l’entrenador Rafa Gomar després de perdre el derbi contra el Portuaris (1-2)

La direcció del club de futbol UE Gandia ha decidit destituir a l’entrenador, Rafa Gomar, després de perdre 1-2 el derbi que enfrontava l’equip al Portuaris-Disarp en el derbi de la ciutat de Gandia. Amb aques resultat, UE Gandia ocupa la darrera plaça amb només quatre punts en huit partits. El tècnic Ángel Ayllón es farà càrrec de l’equip de forma interina, segons ha anunciat el club. 

Rafa Gomar va ser anunciat com a nou entrenador de la UE Gandia al final de la passada temporada, amb les perspectives d’intentar de nou un ascens a Tercera després de dos temporades sense jugar la promoció . Gomar havia dirigit abans al CF Gandia i procedia del Benigànim, on exercia de preparador físic
Gomar és entrenador nacional i llicenciat en Educació Física. Ha treballat amb tècnics del prestigi com ara Quique Hernández o Toni Seligrat en clubs com ara el Recreativo de Huelva, Córdoba, Albacete, Numancia, Aris de Salónica i CF Gandia, i la passada temporada va exercir com a preparador físic del Benigànim, però a la UE Gandia no li han eixit les coses. 

A hores d’ara el club jo no es planteja cap meta que no siga eixir de la situació actual i acabar la temporada de la millor manera possible. Amb la plantilla disponible, la UE Gandia no planteja la possibilitat de que al final haja d’estar lluitant per salvar-se. 

Articles relacionats