12.8 C
Gandia
Dimarts, 5 desembre, 2023

Tavernes forma part d’un projecte per posar fi a la bretxa digital

– L’Ajuntament de Tavernes ha rebut amb satisfacció participar en la segona fase d’un projecte pilot que desenvolupa la Conselleria d’Habitatge.

La finalitat d’aquest és posar fi a la bretxa digital entre la població més vulnerable i dotar d’eines tecnològiques a les famílies més vulnerables amb menors a càrrec que habiten en el parc d’habitatge social de la nostra localitat.

La regidora de Serveis Socials i Cooperació, Noèlia Alberola, valora favorablement i veu molt positiva aquesta acció, que permetrà que 22 famílies de la nostra població puguen disposar d’accés a Internet fins que acaben els efectes de la pandèmia.

En els pròxims dies s’instal·larà en cada habitatge social el dispositiu que permetrà que cap xiquet es quede arrere. Aquesta iniciativa, coordinada amb el Departament de Serveis Socials, va acompanyada d’un seguiment que efectuen les educadores de Serveis Socials des de l’inici de l’estat d’alerta sanitària per a donar suport a les famílies i la motivació necessària perquè l’alumnat amb dificultats no deixe de fer les tasques educatives.

Aquesta iniciativa s’afig al treball en xarxa i a les accions conjuntes en què han estat treballant les regidories d’Educació i Serveis Socials i a la coordinació perquè els recursos apleguen als qui més ho necessiten i prioritzar que tot l’alumnat tinga les mateixes oportunitats.

Articles relacionats