El CF Unió Esportiva Gandia ha anunciat la reincorporació del “gran capità”, Raúl Muñoz, en l’actualitat exercint de tècnic als equips de la base, per al que resta de temporada. El defensa central, de 37 anys, portava mesos meditant la possibilitat d’una retirada definitiva dels terrenys de joc, però la insistència del club i el cos tècnic i la necessitat de la primera plantilla de comptar amb la seua qualitat i experiència han propiciat el retorn al primer equip.
“Des del club no ens queda més que agrair la implicació que el nostre capità sempre ha mostrat cap a l’entitat des que va arribar fa ara cinc temporades procedent de l’Ontinyent Cf”, apunta el club en un comunicat. Raúl forma part de l’staff tècnic de les categories inferiors i a més ve exercint funcions d’assessorament de la direcció del club.
La trajectòria de Raúl Muñoz el converteix en un dels jugadors més importants de la lliga. Ha militat deu temporades en Segona B i en la majoria d’elles ho ha fet defensant els colors de l’Ontinyent, on va ser també capità i un vertader ídol per a l’afició del Clariano. També ha jugat en el Castelló, Atlètic Saguntino i el Villanovense.
El futbolista ja està a la disposició del tècnic i podria debutar aquesta mateixa setmana a Muro.