Minut de silenci pels assassinats masclistes a la porta de l’Ajuntament de Gandia
La Corporació municipal ha guardat aquest migdia un minut de silenci a les portes de l’Ajuntament Gandia per tal de mostrar de nou el rebuig i condemna dels últims assassinats masclistes.
Una dona de 32 anys, presumptament assassinada per la seua parella, el 3 de novembre a Palma (Mallorca). La dona assassinada tenia 4 fills menors d’edat.
També es confirma l’assassinat per violència de gènere d’una dona de 49 anys, presumptament per la seua parella el 9 de novembre a Girona. El nombre de dones assassinades per violència de gènere ascendeix a 40 en 2020 i a 1.073 des de 2003.
016: Telèfon gratuït d’atenció a la víctima de la violència de gènere. No deixa rastre a la factura, però sí cal esborrar-lo del llistat de telefonades.
96 295 95 28: Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives.
96 287 88 00 – 96 287 88 01: Policia Local de Gandia.
112: Telèfon d’Emergències.
Fotografia Àlex Oltra