Mascarell rep la confiança de Diana Morant i reforça al “clan” de Gandia en l’organització del PSPV

– Morant situa a Mascarell com a Secretari d’Organització del PSPV

– Morant, la nova líder del PSPV, ha triat a una persona de la seua absoluta confiança, i que rep el vistiplau de Soler i Bielsa

Vicent Mascarell és el nou secretari d’Organització i tindrà la responsabilitat de portar les regnes del PSPV, i que a més és del gust d’Alejandro Soler i Carlos Fernández Bielsa, que ocuparan la presidència i el lloc de vicesecretari general del partit.

Morant i Mascarell fa més de 13 anys que van treballar braç a braç en la política. Des de Gandia fins que Diana Morant va ser elegida per a ser Ministra.

El perfil de Mascarell negociador i conciliador i coneixedor de l’estructura del partit i el treball al costat de Bielsa com de Soler ha permés el consens de la seua elecció.

Articles relacionats