13 C
Gandia
Dimarts, 5 desembre, 2023

Les platges de Tavernes de la Valldigna netejades per la Diputació de València

La Secció de Platges de la Diputació de València ha realitzat durant el mes d’octubre, de manera extraordinària, treballs de neteja per a retirar les canyes acumulades, durant els temporals de setembre, a les platges de Tavernes de la Valldigna.

Per a evitar l’arrossegament i la pèrdua d’arena les canyes s’han replegat de forma manual, utilitzant-se dos tractors amb remolcs. Posteriorment, passaren dues màquines neteja-platges per a eliminar les restes de residus de l’arena. En total s’han retirat 450 metres cúbics de canyes, finalitzant el treball a principis de novembre amb un resultat òptim.

De l’1 al 30 de novembre, la Secció de Platges de la Diputació du a terme la campanya de tardor amb la finalitat de deixar les platges netes de residus als municipis adherits a aquest servei i perquè es mantinguen en condicions adequades fins a l’inici de la campanya 2020, és a dir, l’1 de març.

Articles relacionats