20.8 C
Gandia
Dimecres, 22 març, 2023

Les dades de l’evolució de pandèmia als pobles de la Safor reflecteixen una lleugera baixada del 6%

En aquesta actualització les dades dels pobles de la Safor han tingut una xicoteta millora baixant un 6% el nombre de casos actius als últims 14 dies. Però encara la situació és d’alt risc de contagis a la immensa majoria dels pobles de la Safor.

Corba contagis Safor 050221 

– Les poblacions que més hi han reduït els casos actius són Oliva amb -64, Bellreguard -17, Ador -10, Palma de Gandia -10, El Real de Gandia -9, Beniarjó -9.

– D’altra banda els pobles que han tingut més casos actius en aquesta actualització ho han fet de manera molt moderada, com són Guardamar de la Safor amb 6 casos més, Gandia amb 4, La Font d’En Carrós també amb 4 casos més.

COVID SAFOR 050221 1-Piles és la població amb la incidència acumulada més alta de la Safor amb 2.458 casos per cada 100.000 habitants

– Guardamar de la Safor després d’estar pràcticament 11 mesos sense cap cas de coronavirus, en aquesta actualització ha passat a tindre 9 casos actius, la qual cosa fa que la incidència acumulada és de 1.711 casos per cada 100.000 Habitants.

-Deu pobles de la Safor tenen la incidència acumulada per damunt de 1000 casos. Piles, Vilallonga, Bellreguard, Guardamar de la Safor, Benifairó, Benirredrà, Tavernes de la Valldigna, Daimús, Potries i Ador.

– Oliva es de les tres poblacions més grans de la Safor la que més millora i baixa la seua incidència acumulada a 625,47 casos per cada 100.000 habitants. Gandia té 980,39 i Tavernes de la Valldigna 1.302 casos per 100.000 habitants.

– Sense cap cas actiu estan Alfauir, Almiserà i Beniflà

Articles relacionats