13.2 C
Gandia
Diumenge, 3 desembre, 2023

L’anunci de l’Extra d’Estiu de l’ONCE té com escenari la Platja de Gandia

 

https://www.youtube.com/watch?v=86d1RAvH0lo

Gandia, escenari de l’espot de l’Extra d’Estiu de l’ONCE

El passat mes de juny, l’equip d’una productora compost per més de 20 persones va estar a Gandia durant uns dies per a gravar a diverses ubicacions

• Vicent Mascarell: “És una gran oportunitat per a Gandia que tota Espanya conega, gràcies a aquesta ambiciosa campanya de publicitat, els nostres atractius turístics

anunci Once Estiu

Gandia ha estat escollida com a escenari del rodatge de l’espot de l’Extra d’Estiu de l’ONCE. Així, el passat mes de juny, l’equip d’una productora compost per més de 20 persones es va desplaçar a Gandia per a rodar a diverses ubicacions, entre elles, les piscines de l’hotel Bayren i un bloc d’apartaments al passeig marítim Neptú.

Una vegada més, Gandia està de moda i som capaços d’atraure aquest tipus d’inversions publicitàries que al llarg de diversos dies han estat gravant a la nostra ciutat”, ha remarcat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell. En aquest sentit, el Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia va estar treballant al costat de la productora per a facilitar-los el seu treball i assegurant-se que la imatge que mostra Gandia fóra la millor possible.

Que la platja de Gandia siga la imatge del nou espot de l’ONCE és una magnífica notícia. És una gran oportunitat per a Gandia que tota Espanya conega, gràcies a aquesta ambiciosa campanya de publicitat, els nostres atractius turístics, com ara la façana marítima. L’Extra d’Estiu de l’ONCE és una bona excusa perquè ens coneguen arreu d’Espanya i més enllà, si cap”, ha indicat Mascarell.

Aquest rodatge s’emmarca dins de la promoció de Gandia que porta a terme el Departament de Turisme com a destinació de pel·lícula a través de la Gandia Film Office. “Es tracta d’una campanya que, si l’haguera de pagar l’Ajuntament de Gandia, no tindria prou amb el pressupost municipal destinat a turisme. Per tant, hem de seguir amb aquesta línia per a consolidar-nos com a un destí turístic de sol i platja. Però, al mateix temps, és una gran oportunitat per a captar molts més turistes”, hi ha conclòs l’edil de Turisme i Platges.

Articles relacionats