19.7 C
Gandia
Diumenge, 26 març, 2023

La  prova ciclista coneguda com la del pernil va ser un nou èxit per a les Escoles de Ciclisme de la Safor 

Nou èxit de les escoles de ciclisme del Triasport-Gandia i La Valldigna en la carrera d’Aldaia coneguda com la del pernil, pels 20 pernils que va repartir entre els joves ciclistes.

Carla Bañuls, Andrea Contero i Cristian Vercher van ser els agraciats d’un pernil per les seues victòries en les seues respectives categories.

La jornada es va iniciar amb el primer podi de Sergi Esteban a l’obtindre la tercera posició, seguit de Didac Gómez en la quarta i Nasio Grau en sisé lloc de la categoria de promeses.

En la carrera de principiants de primer any vindria el primer pernil amb la victòria de Cristian Vercher mentre que en principiants de segon any,

contero

Andrea Contero obtenia un nou pernil per la victòria en dones mentre que Alex Sánchez seria tercer.

Andreu Sansalonu

La prova d’alevins acabe amb el tercer lloc d’Andreu Sansaloni després de no fructificar cap dels seus atacs mentre que Darío Humanez seria seté i Iker Arlandis 16. En dones Irene Flores acabaria tercera.

carla banul

Carla Bañuls obtenia un nou triomf després d’una dura pugna amb Carla Martín, quant a Carla Martínez seria quarta i Jorge Flores huité en la categoria infantil.

Articles relacionats