– Razyn i Ferrer continuen intractables en el Circuit i vencen també a Ròtova
– La dotzena prova puntuable del Circuit Caixa Popular Safor Valldigna la disputaren més de 600 persones
La XXIV Cursa Popular a peu a Ròtova s’ha disputat este cap de setmana sent esta la dotzena prova puntuable del Circuit Caixa Popular Safor Valldigna.
Com és habitual en les últimes proves del Circuit, la carrera va estar dominada per l’atleta del CD Restaurant el Quixot, Abdelali Razyn que va travessar la meta en 31’44’’. Després d’ell acabava Agustín Sieres, del CA Gandia Alpesa, amb 33’08’’ i en tercera posició quedava Félix Pont amb 33’27’’.
En categoria femenina va ser, una vegada més, la imparable Maria Isabel Ferrer del CC Camallaes qui es va imposar amb un temps de 37’16’’. En segona posició quedava *Esher *Fornes, del CA *Cametes, amb 40’12’’ i tercera va ser Marta Carbo, del CE La Vespa de Novetlé, amb un temps de 40’54’’.
En esta nova edició de la Cursa Popular a peu a Ròtova, en la qual han participat més de 600 runners, hi ha hagut un canvi de recorregut que ha fet la prova més dura que en altres edicions. El recorregut consistia en dues voltes de 5 km que passava tant pel nucli urbà de la població, així com pel terme municipal sent esta una de les carreres amb més encant del Circuit.
La pròxima prova del Circuit serà la VIII Volta a peu a Beniflà diumenge,19 de novembre sobre una distància de 7.500 metres. Les inscripcions per a aquesta carrera ja estan obertes en la web de crono4sports.