17.5 C
Gandia
Diumenge, 26 març, 2023

Gandia rep les Banderes Q de Qualitat i Safe Tourism Certified

– La Ministra de Turisme lliura a Gandia les Banderes Q de Qualitat i Safe Tourism Certified en reconeixement de l’aposta pel turisme segur i la qualitat en el servei

– Vicent Mascarell: “Aquests distintius ens ajuden a seguir treballant i hem de reconéixer la feina de tots els tècnics, professionals i al sector perquè entre tots hem aconseguit afermar com una de les platges més segures de la Mediterrània”

 La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto va presidir ahir a Madrid l’acte de lliurament de les Banderes Q i Safe Tourism Certified. Un acte on també va participar el president de l’ICTE, Miguel Mirones i on el regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, va rebre de mans de la Ministra tots dos distintius que reconeixen l’aposta de Gandia com a destinació segura i de qualitat.

Durant l’acte, la ministra Reyes Maroto ha agraït a tots els presents el compromís col·lectiu per la qualitat i la seguretat turística i ha subratllat que “l’acció de l’ICTE en la recerca constant de la qualitat en la destinació vinculant només a una imatge d’excel·lència, sinó també de seguretat és un exemple que ens ha de marcar el full de ruta a seguir i reforçar aquesta col·laboració publicoprivada i treballar junts en el turisme que volem per al futur de la postpandèmia”.

Després de recollir les dues banderes, Mascarell ha destacat que el certificat de Safe Tourism ha estat atorgat a només 40 platges de tota la península i que Gandia és la segona platja de la província de València i l’única de tota la Comunitat Valenciana que per segon any consecutiu rep aquest premi. “Aquest reconeixement avala que Gandia i la seua platja compleixen amb tots els requisits i recomanacions per combatre la COVID” “Estem molt satisfets. Aquests distintius ens ajuden a seguir treballant en aquest sentit i vull reconéixer la feina de tots els tècnics, professionals i al sector perquè entre tots hem aconseguit afermar com una de les platges més segures de la Mediterrània“.

Articles relacionats