El president de l’Àrea de Turisme de FAES (Federació d’Associacions Empresarials de la Safor), en representació de la Federació, Vicente Frasquet, va destacar en el marc de la celebració de la III Gala del Turisme la importància de “mirar cap avant en Turisme per a, junts, construir el nostre futur”.
“No tenim un altre camí que seguir avant i, per a això, hem de treballar tots com un conjunt”, recalcava Vicente Frasquet, qui afegia que “tots els agents hem d’estar en la mateixa línia, i ací és on ens toca barallar, perquè necessitem la col·laboració al 100% de tots”.
Perquè Gandia siga forta, segons el president de l’Àrea de Turisme de FAES, “la ciutat ha d’estar integrada en tots els nivells”. A més, incidia que “ha d’haver-hi un increment en la primera residència a la platja. Un increment en oferta, en el nombre de negocis, una millora en infraestructura, en les voreres, en el transport públic, en la neteja, en la poda i en les activitats”.
Finalment, Frasquet va felicitar els premiats de la gala i va aprofitar per a recalcar en el seu discurs a tots els reconeguts com a membres del SICTED “perquè SICTED és compromís de qualitat turística”.