‘Esmorzar responsable, Tavernes sostenible’

  • L’Ajuntament i l’associació de comerciants llancen la campanya ‘Esmorzar responsable, Tavernes sostenible’
  • Els xiquets i xiquetes han de completar una cartilla en fer una compra per un import mínim de 5 euros en cinc establiments associats per a obtindre un porta panets per a l’escola amb imatges de la localitat

  • El regidor de Comerç, Zeus Grau, ha destacat que “esta iniciativa, pensada per a impulsar el comerç local, combina l’educació ambiental amb el suport als establiments del nostre poble”

250922 CAMPANYA ESMORZAR RESPONSABLE 1

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna i l’Associació de Comerciants Tavernes han llançat la campanya ‘Esmorzar responsable, Tavernes sostenible’. Es tracta d’una iniciativa dirigida a xiquets i xiquetes d’entre 5 i 11 anys i a les seues famílies que té com a objectiu promoure les compres en el comerç local i a la vegada impulsar la reducció d’embolcalls en l’esmorzar dels més menuts.

L’associació ha repartit entre els centres educatius la cartilla de la promoció que els més menuts han de completar en fer compres en els establiments adherits a la campanya. Per a participar és necessari fer una compra mínima d’un import de 5 euros en cinc comerços diferents i posar el segell a la cartilla. Una vegada completada i per a recollir la recompensa hauran d’entregar-la i rebran un porta panets per a l’escola amb un disseny identificatiu d’imatges de Tavernes.

La campanya que finalitzarà el 31 de març de 2026 ha estat presentada per l’alcaldessa Lara Romero i el regidor de Comerç, Zeus Grau, acompanyats per Amparo Sales, presidenta de l’Associació Comerciants Tavernes, i Pepa López, secretaria de l’entitat.

El regidor de Comerç, Zeus Grau, ha destacat que “esta iniciativa, pensada per impulsar les compres en el comerç local, combina l’educació ambiental amb el suport als establiments del nostre poble, fomentant hàbits responsables des de la infància. És important que els nostres xiquets i xiquetes aprenguen a valorar els productes i serveis dels comerços del nostre municipi mentre contribuïm a reduir els residus a l’escola i al carrer”.

Articles relacionats