La unió de sinergies que El Zurdo, la Fundació Espurna i el Col·legi Los Naranjos han posat en marxa per a dur a terme un enriquidor projecte de pilota inclusiva, va tindre el diumenge la seua posada de llarg amb l’exhibició que van oferir amb motiu de la Fira i Festes de Gandia.
Aquest projecte, que fa anys que es realitza en el trinquet Municipal de Bellreguard, que l’empresa de la família Peris gestiona, compta aquest curs amb la participació de l’alumnat del Col·legi Los Naranjos que inclou en el seu cicle esportiu diverses assignatures d’esport inclusiu.
Paco Caselles va preparar al costat de la resta del professorat (Mauro Melo, Toni Oltra i Dani Orengo) aquest esdeveniment, que a més dels xics i xiques de la Fundació, va comptar amb un entusiasta grup d’aspirants a entrenadors esportius que van deixar ben clar que hi ha pedrera també en la docència inclusiva.
Emi Peris va recalcar el compromís amb el projecte: “El primer vull enviar una abraçada a Javi Arroyo, monitor de la fundació amb qui comencem aquesta idea que vol posar les coses fàcils a tothom, tinga les capacitats que tinga. El suport de l’ajuntament de Bellreguard i la implicació de la Fundació Espurna i el Col·legi Los Naranjos, ens asseguraran coses molt bones per al nostre esport”.
En l’exhibició van participar per part de Los Naranjos: Carlos, Aarón, Hugo, Martín, Alejandra, Adrián, Dídac i Elvira. Per part d’Espurna ho van fer: Jorge, Emilio, Barberá, Bruno, Ubaldo, Àsia, Aranzazu, Carregal, Dani, Guillem i Juanjo i Rafa.