EL PP ESMENA EL PRESSUPOST DE GANDIA PER SUPRIMIR PARTIDES DESTINADES “A ENDOLLAR GENT”

El Grup Municipal Popular de GAndia ha presentat tres esmenes al pressupost municipal de 2016, que ha registrat l’edil, Guillermo Barber, i que contemplen un ampli ventall propostes.

Segons el PP, les esmenes vénen a reflectir un canvi de prioritats pel que fa a les pretensions del govern local. En general, els populars s’han centrat a decrèeixer les partides destinades al genèric concepte de “treball per a altres empreses”, que és utilitzat per a la contractació d’empreses de servei, “que acaben endollant a gent afí a PSOE i Més Gandia”, segons Barber.

 

D’igual manera, es proposa reduir partides de despesa “supèrflua i innecessària” que incideix en un ajuntament més burocratitzat. Com també es proposa reduir partides destinades a contractacions de professionals, com ara gabinets d’advocats, per als quals es contemplen una partida de 120.000 €, justament quan l’Ajuntament de Gandia disposa d’advocats, en els seus Serveis Jurídics.

El PP, dels fons que obtindria en reduir les diverses partides detectades, proposa invertir en protecció del medi ambient, Bono-Taxi, universitats, ocupació, polítiques socials i turisme.

Guillermo Barber, no entén “per què els ciutadans han de pagar més, perquè al final es destine a endollar a gent afí, sense enrecordar-se’n de les necessitats dels ciutadans com l’ocupació i les polítiques socials”.

“Veiem com l’actual govern de Diana Morant ha decidit estrènyer el cinturó als ciutadans, mentre retalla en entitats culturals, esportives, de benestar social o veïnals”.

Els populars presenten aquestes propostes, “després de setmanes d’intens treball”, a l’objecte realitzar una aportació en positiu. Este dijous està previst que s’inicie el debat dels pressupost en la Comissió d’Economia, Hisenda i Polítiques Econòmiques.

Articles relacionats