EL PP DIU QUE LA CONTRACTACIÓ DE L’ENGINYER JOSÉ BLASCO ÉS UN “NOU CAS D’ENDOLLISME”

“La capacitat d’ “endollar” del Govern de Diana Morant no coneix límits”. El PP de Gandia diu haver conegut “un nou endollat de l’entorn socialista, que recalarà en l’Ajuntament de Gandia, com a funcionari en comissió de servei”. Es refereix el PP a l’enginyer José Blasco, qui s’incorpora al departament d’Urbanisme en substitució de Roberto Santateca. 

Per al PP, no obstant, es tracta “d’un nou endollat d’alt standing, la incorporació del qual es porta rumiant durant temps i ha generat malestar entre els funcionaris de la casa”.

Els populars lamenten que el Govern de Gandia no compte amb els funcionaris de la casa, que al seu judici podrien perfectament assumir les seues funcions, o bé realitzar les necessàries promocions internes o provisions de places, amb els funcionaris que ja disposa l’Ajuntament de Gandia, sense necessitat d’incrementar “l’engruixada partida per a nòmines d’endollats”.

 

El PP es pregunta si “aquesta decisió ha sigut abordada en la Mesa de Negociació amb els sindicats o almenys són coneixedors d’açò”.

Els populars lamenten aquest nou fitxatge per part de l’Executiu Local, i afirmen que “tenen diners per al que volen. Ara un altre endollat més i este d’alt standing de l’entorn socialista. No es pot dir que no hi ha diners per als col·lectius socials o les famílies més desfavorides, però sí, per a endollar a amics i familiars, pujant-nos els impostos”.

Els populars exigeixen una marxa arrere en les intencions del Govern de Gandia i que les funcions que se li vulguen encomanar, siguen atribuïdes als funcionaris de la casa.

Articles relacionats