– La finalitat és la prestació conjunta de serveis d’intermediació laboral de manera integral i des d’una perspectiva més pròxima
– La pròrroga entraran en vigor en el moment de la signatura i s’estendra per un període de quatre anys
El Ple del Consell ha aprovat la subscripció de la pròrroga de l’acord de col·laboració entre Labora – Servei Valencià d’Ocupació i Formació i de l’ajuntament d’Ador, la qual cosa permetrà continuar amb la prestació conjunta de serveis d’intermediació laboral a través de la Instal·lació del Servei Punt Labora.
L’anterior acord de col·laboració es van signar el 4 d’octubre de 2018.
L’objecte de la pròrroga del conveni de referència és que es puga continuar prestant serveis d’intermediació laboral de manera integral i des d’una perspectiva geogràficament més pròxima a les persones usuàries, mitjançant el servei Punt Labora.
Es tracta aquesta última d’una eina instal·lada ja en els centres del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, dirigida a facilitar els serveis del Portal d’Ocupació de Labora a la ciutadania que no dispose d’accés a la xarxa internet.
La pròrroga entrara en vigor en el moment de la signatura i s’estendra per un període de quatre anys.