Amb l’inici de les competicions del grup de pista, així, com amb el Mundial de Relleus de la Xina amb la presència del tècnic blaver, Toni Puig, el Club Atletisme Gandia comença el ball de les competicions en pista.
El passat cap de setmana els atletes del grup de pista del club gandià van iniciar les seues competicions de la temporada d’aire lliure en diversos controls al llarg del territori valencià. A València, va debutar Olaya Chafer en els 400 ml amb un gran registre de 59,63 en el que és la seua primera carrera després de la seua tornada a les pistes des de fa quasi 2 anys.
A Castelló, els velocistes Esteban Fuster i Ramez Saeed van córrer els 100 ml amb registres de 11,75 i 11,82 respectivament. I per a finalitzar el cap de setmana, en la localitat de Dénia, els germans Nacher, Ainoa i Ivan, van competir en els 200 ml amb marques de 29,72 i de 23,10.
D’altra banda, a la ciutat de Guangzhou (Xina), el club gandià té representació en el Mundial de Relleus, de la mà del seu tècnic Toni Puig, en este cas com a seleccionador nacional dels relleus. El combinat espanyol amb el tècnic gandià al capdavant, disputa a partir del dissabte fins al diumenge este gran campionat mundial d’atletisme amb els relleus de 4×100 ml i 4×400 ml tant en xics, xiques i mixt.


