El Chef Amadeo Gandia Billar Club es va desplaçar dissabte a Alacant per a la disputa de la 6ª jornada de la 1ª Divisió de lliga nacional, on es va enfrontar a l’Alacant, B.C., un difícil rival directe que jugava a sa casa i a qui els gandians van guanyar 3-5, el que suposa per als de la Safor 2 punts de match i 5 parcials, amb una mitjana d’equip de 0,847. HI van haver victòries per a Paco Estruch i José Luis Pascual, i empat per al de Castalla, Jesús Rico. Paco Gomáriz va tindre opcions però finalment va perdre en un partit individual molt ajustat.
Ha estat un partit molt intens amb la incertesa com a norma dominant, i el gandians van haver de treballar molt per aconseguir la victòria, que arribava als últims instant dels enfrontament.
çEl Chef Amadeo Gandia ésuna rival dur de batre, i una vegada més es confirma la qualitat de l’equip de La Safor, que comença a ser l’equip a batre: 6 partits disputats i 6 victòries que acosten a poc a poc l’objectiu marcat de classificació per a la Fase d’Ascens a Divisió d’Honor Nacional.
Després d’aquestes 6 jornades el Gandia segueix en el més alt de la classificació del Grup A:
|
CLAS |
EQUIP |
JUGATS |
GANYATS |
EMPATATS |
PERDUTS |
PUNTS |
PARCIALS |
|
1 |
CHEF AMADEO GANDIA |
6 |
6 |
0 |
0 |
12 |
37 |
|
2 |
B.C. VALENCIA |
6 |
3 |
2 |
1 |
8 |
34 |
|
3 |
ALICANTE, B.C. |
6 |
2 |
2 |
2 |
6 |
26 |
|
4 |
C.B. MURCIA |
6 |
1 |
4 |
1 |
6 |
23 |
|
5 |
C.B. C. AYAMONTE |
6 |
2 |
2 |
2 |
6 |
23 |
|
6 |
C.B. BAEZA |
6 |
2 |
0 |
4 |
4 |
15 |
|
7 |
C.B. MARACENA (GR) |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
20 |
|
8 |
C.B. ALCANTARILLA |
6 |
0 |
2 |
4 |
2 |
14 |
Cal destacar l’actuació del gandià Paco Estruch, qui està situat al més alt de la classificació de jugadors a nivell nacional; José Luis Pascual està en la 3a posició i Jesús Rico en la 5ª, el que indica el potencial de l’equip gandià.
El pròxim enfrontament de Chef Amadeo Gandia serà el dia 12 de gener, quan rebrà la visita dels andalusos de Ayamonte.


