El regidor Miguel Ángel Picornell acompanyat pel president del CF Gandia, Jesús Sendra, han presentat aquest matí el XXXVI Trofeu Ciutat de Gandia que enfrontarà el dissabte 19 de setembre a les 21.00 hores en l’estadi Guillermo Olagüe al CF Gandia i a C.D. Olímpic de Xàtiva.
Prèviament, a les 18.30 hores serà el torn en la Col·legiata de l’ofrena de flors a la Mar de Déu i a les 19.30 hores, l’estadi Guillermo Olagüe acollirà la presentació de l’equip.

Per la seua banda, Jesús Sendra ha recordat que la primera edició del torneig es va celebrar l’any 1974 tenint al Real Madrid com a guanyador. Durant les gairebé quatre dècades d’història han estat molts els clubs de tot el territori nacional i de màxima categoria els que han participat en el trofeu.
“Quan vam accedir a la directiva, una de les coses que teníem clares era tornar a organitzar aquest trofeu i recuperar el seu prestigi” va declarar Sendra qui ha informat que l’Olímpic de Xàtiva participarà per tercera vegada en aquest trofeu.
Pel que fa a l’esdeveniment esportiu de dissabte, Sendra ha explicat que el club posarà prop de 300 entrades a disposició el públic a un preu de cinc euros. “Volem que els partits se seguisquen realitzant a porta oberta i per això necessitem controlar l’afluència a l’estadi. Hem de ser conscients de guardar les normes i complir les peticions sanitàries estrictament. Tenim quatre partits de pretemporada molt interessants en breu i volem que els nostres seguidors puguen gaudir-los“.


