19.8 C
Gandia
Dilluns, 20 març, 2023

CGT organitza un 1r de Maig combatiu a la Safor

– Desenes de persones assisteixen a la concentració que a les 12 h ha convocat CGT per un 1r de Maig combatiu

Malgrat la situació de pandèmia, desenes de persones han assistit a la concentració que hui havia convocat CGT per un 1r de Maig combatiu a les 12 h davant de l’Ajuntament de Gandia.

S’ha procedit a la lectura del manifest de la CGT amb el lema “Mil conflictes, una única lluita” i que clama contra la precarietat i l’explotació laboral, la reforma laboral del PP i el PSOE, contra les externalitzacions i la subcontractació, així com a favor de la reducció de la jornada laboral setmanal i per una renda bàsica de les iguals.

També han estat presents les reivindicacions contra la privatització de la Sanitat Pública i contra la llei mordassa i per la llibertat d’expressió. La concentració ha finalitzat amb visques a la lluita de la classe obrera.

L’acte l’ha convocat el sindicat CGT i han donat suport i difusió a la convocatòria altres organitzacions de la comarca com ara el Col·lectiu Antifeixista de la Safor, la PAH Safor-Valldigna, Ca Saforaui o CSO El Molí.

Articles relacionats