–
– L’incident ha tingut lloc en els voltants del polígon Alcodar de Gandia
– La víctima (F.S.S.), un home de 51 anys i resident a Guardamar de la Safor, ha pogut ser absorbit pel rebuf del comboi
L’enrotllament s’ha produït en les vies pròximes en l’estació de mercaderies al voltant de les 7 del matí del Polígon Alcódar de Gandia.
Segons la policia Local l’home es trobava caminant per les vies quan la força del vent, l’ha absorbit i l’arrossegat fins al tren, ha mort en l’instant a conseqüència del colp rebut morint en l’acte.
Durant una hora aproximadament, la circulació de trens entre Gandia i Xeraco s’ha vist interrompuda. Renfe ha establit un mitjà de transport alternatiu per carretera entre Gandia i Xeraco.
Un tren de la línia C1 de Rodalia que cobria el trajecte entre Gandia i València ha atropellat en el matí d’este dimecres a una persona, la qual cosa ha obligat a interrompre la circulació en el tram comprés entre les estacions de Gandia i de Xeraco. L’home atropellat, natural de Daimús i resident a Guardamar de la Safor, tenia 51 anys i ha mort en l’instant a conseqüència del colp rebut.



