Xavi Mestre i Aitana Calabuig seran els ciclistes saforencs a representar a la Comunitat Valenciana en els pròxims campionats d’Espanya juvenil que tindran lloc a la fi d’este mes a Granada.
Paradoxalment, els dos ciclistes són els actuals campions de la CV en la modalitat de contrarellotge individual i estranyament no han sigut triats per a defendre els interessos valencians en la lluita contra el crono.
Tant Mestre com Calabuig estaran en la modalitat de ruta buscant una classificació entre els deu millors en un circuit amb molt de desnivell encara que el perillós pot estar en les altes temperatures.
Reprenent a la convocatòria destacar l’absència del valler Aitor Arlandis, un ciclista d’equip i un dels més fiables i que s’ha quedat fora incomprensiblement davant corredors amb molta menys projecció que ell encara després del que ha ocorregut en la convocatòria de la modalitat de crono ja no estranya res.


