Vicent Gregori, portaveu adjunt del grup PP, ha comparegut en el dia de hui en roda de premsa per a denunciar la situació dels serveis d’arena a la platja. Gregori fent exercici com cal d’oposició denunciava: “Si tenim en compte que després del ple d’investidura del passat dissabte, es va triar un nou govern, però que és hereu i continuista de l’anterior legislatiu, evidència encara més si cap a la falta de planificació, i la nul·la responsabilitat de cara a un sector tan important per a la ciutat com el turístic. Perquè és el PSOE qui continua gestionant aquesta àrea, abans de mans de l’Alcaldessa Diana Morant, i ara per part del regidor Vicent Mascarell”. ”Si som una destinació de qualitat i excel·lència, hem d’oferir als nostres turistes els millors serveis, i no una platja deserta, no podem exigir al sector privat i no complir el sector públic, no hi ha excuses, ni 100 dies de gràcia, perquè és un govern que s’hereta a si mateix”.
“La falta d’instal·lacions està provocant les queixes dels visitants i del sector turístic, que no pot oferir serveis de qualitat als turistes que ens visiten, provocant en alguns casos que trien altres destinacions que sí que estan preparats. Sabem que tots aquests serveis estan en procés de licitació, i uns vencen hui i altres demà mateix, però desconeixem el que podrà demorar-se el procés, segons la quantitat d’ofertes o empreses que hagen optat a oferir aquests serveis turístics a la nostra ciutat.”
Vicent Gregori,”Igualment des del mes de març, seguim sense saber gens de Platja Ca, si hi haurà o no i on estarà situada, ja advertim que el Pativel seria un problema i no ens van fer cas.” “Des del Partit Popular, exigim al Govern, que informe sobre si hi haurà o no concerts aquest estiu, ja que es van anunciar al parc de Baladre en la passada edició de Fitur i no s’ha tornat a tindre notícies sobre aquest tema. Per tot això Vicent Gregori assenyala: “Si volem ser una destinació competitiva, i mirar-nos altres ciutats com Benidorm, on ja s’està planificant la temporada del 2020, quan a Gandia, la del 2019 no està, i no hi ha notícies d’ella, per això sol·licitem el Portaveu o regidor responsable de Turisme una explicació sobre aquest tema”.
Pel seu costat, Vicent Mascarell regidor de Turisme ha informat aquest matí de l’estat de les contractacions dels serveis que es presten a la platja. En primer lloc, Mascarell ha lamentat que “el PP inicie les seues compareixences en roda de premsa d’aquesta legislatura parlant malament de la nostra platja. No els hauria costat res parlar amb aquest regidor perquè els informara de la situació, però ells segueixen instaurats a crear alarmes on no n’hi ha”.
L’edil ha informat que durant la pròxima setmana els contractes relatius a aquests serveis seran adjudicats. “Ha coincidit que aquests contractes s’han esgotat de manera conjunta i que hem travessat un període electoral amb la qual cosa s’han endarrerit els processos. De tota manera, els tècnics municipals ens han informat que la pròxima setmana que estarà tot adjudicat”.
Sobre els concerts de l’estiu, l’edil també ha informat que la setmana vinent seran presentats en roda de premsa.


