UE Gandia renova a l’entrenador i al director general

La Unió Esportiva Gandia i l’entrenador Esteban Cana (a la imatge de l’esquerra), han arribat a un acord per a renovar al tècnic de cara a la pròxima temporada.
El considera “fenomenal” la campanya de l’entrenador de Torrent al capdavant del primer equip, tot i haver-se quedat a les portes de la promoció. No obstant, l’equip ha aconseguit la millor puntuació de la seua història en preferent amb 66 punts, quedant fora de la fase d’ascens pel gol-average.
A més, el club que presideix Juanjo Hidalgo ha volgut valorar la implicació del tècnic amb l’entitat i la seua total identificació amb els valors i la filosofia que el club vol implantar. La seua renovació s’uneix a la de la direcció general del club, que seguirà recaent en Santi Roca, qui al seu torn mantindrà la direcció de la pedrera en mans de Salva Escrivá després d’una altra campanya d’èxits amb la permanència dels juvenils, cadets i infantils en Preferent i la del juvenil B en Primera, a més de l’èxit dels alevins amb el títol de lliga.

Articles relacionats