–
– Cap de setmana redó pel Gandia Billar Club-Xef Amadeo
El passat cap de setmana el Gandia Billar Club va tornar a deixar patent el seu excel·lent moment esportiu, signant tres victòries en tres categories diferents i demostrant que el treball, la constància i la il·lusió continuen sent les claus del projecte.
LLIGA NACIONAL – DIVISIÓ D’HONOR
Gandia Billar Club Gandia 6 – Alacant 2
En la màxima categoria, l’equip de Divisió d’Honor es va imposar amb autoritat a l’Alacant per 6-2 en un encontre vibrant disputat a casa.
No va ser un triomf fàcil: les partides van exigir concentració, precisió i sang freda, però el conjunt gandià va saber mantindre el pols i tancar una victòria que reflectix el gran moment que travessa.
Amb aquest resultat, el Gandia Billar Club es col·loca líder de la classificació, confirmant que l’ambició i el compromís del grup continuen intactes.
LLIGA NACIONAL – PRIMERA DIVISIÓ
Gandia Billar Club 6 – Numància 2
L’equip de Primera Divisió també va brillar en el seu enfrontament davant el Club de Billar Numància, aconseguint un sòlid 6-2 a casa.
Des de l’inici, els jugadors van mostrar una actitud ferma, desplegant un joc contundent i molt concentrats en cada entrada.
Els tres punts aconseguits són un reforç moral important que els situa en cinquena posició, empatats amb el segon, tercer i quart, deixant la classificació més ajustada i emocionant que mai.
LLIGA AUTONÒMICA – PRIMERA DIVISIÓ
Gandia Billar Club Gandia 8 – Mislata 0
La jornada perfecta la va tancar el conjunt de la Lliga Autonòmica, que va signar una rotunda victòria per 8-0 davant el Club de Billar de Mislata.
L’equip local va mostrar un joc sòlid, segur i constant en totes les taules, demostrant que la dedicació i l’esforç diari comencen a donar els seus fruits.
Aquesta és la segona victòria de la temporada, un resultat que impulsa el grup a continuar creixent i lluitant pels objectius marcats.


