15 C
Gandia
Diumenge, 3 desembre, 2023

Trànsit sotmet a control especial a les furgonetes i camions entre els dies 18 i 24

La Policia Local de Gandia realitzarà del 18 al 24 de febrer diversos controls de trànsit, dins de la campanya especial de vigilància i control de camions i furgonetes que ha posat en marxa la Direcció General de Trànsit.

Es verificaran aspectes directament relacionats amb la seguretat viària, atés l’increment del transport de mercaderies i persones durant la campanya de cítrics.

A més de sol·licitar tant la documentació del vehicle com del conductor, en els camions i furgonetes, es procedirà a comprovar la càrrega transportada i la seua estiba, l’estat dels pneumàtics, si ha passat la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) i la velocitat. També es prestarà especial atenció a si el conductor va sota els efectes d’alcohol o drogues.

Articles relacionats