14.9 C
Gandia
Dilluns, 27 març, 2023

Tot enllestit per a la tercera prova del campionat d’Espanya de Motocròs que se celebra a Albaida

Tot preparat perquè aquest cap de setmana es dispute en el circuit d’Albaida la tercera prova del campionat d’Espanya de motocròs on el pilot de Beniarjó, Enzo Badenas serà el pilot valencià amb més possibilitats de pujar al podi.

Una carrera que es presenta amb la participació per primera vegada del toledà, Julito Simón, campió del món de 125 i subcampió del món de moto 2 de motociclisme.

L’actual preparador de Maverick Viñales de 35 anys vol provar amb aquesta nova modalitat encara que no podrà realitzar tot el campionat per què ha d’estar amb el català en el campionat del món que comença en breu.

Simon que correrà amb una Yamaha oficial tindrà enfront de la flor i nata del motocròs espanyol a excepció de Jorge Prado i Rubén Fernández que es troben a l’Argentina, no obstant això estaran Carlos Campano, José Antonio Butrón, Nil Arcarons, Ander Valentin i Simón Jost.

Quant a la categoria de 125 c. c., en la que competeix Enzo Badenas, estaran tots amb Elías Escandell a la recerca de la seua cinquena victòria consecutiva a més del fill de Nani Roma que continua progressant encara que el de Beniarjó li ha passat àmpliament.

Aquesta és una bona oportunitat perquè Badenas estiga per davant, ja que coneix el circuit a la perfecció no obstant això els seus objectius han de ser estar en el top ten, ja que pensar en el podi és molt atrevit en el seu primer any de la temporada.

Els entrenaments seran el dissabte i les carreres el diumenge al matí, estaran tots els equips oficials i el desplegament és com si fora un vertader mundial.

Articles relacionats