14.3 C
Gandia
Divendres, 24 març, 2023

TORNEN AL CARRER ELS CARNESTOLTES A L’ALQUERIA DE LA COMTESSA

– Aquest any l’Alqueria de la Comtessa ha tornat a tindre carnestoltes, concretament el 25 de febrer, el divendres passat.

Per a celebrar aquesta festa es va organitzar una cercavila a les 17:00 h que va eixir des del pavelló de les escoles acompanyat de la banda juvenil del municipi. Quan van aplegar a la Casa de la Cultura, va hi haurà xocolatada i al voltant de les 18:15h un espectacle infantil organitzat per l’empresa Producciones Scura, anomenat “A l’abordatge!”.

10

L’espectacle va consistir en una animació musical infantil d’escenari basat en cançons i jocs que compten amb la participació activa del públic.

L’Ajuntament del municipi agreix que els participants seguiren les mesures de seguretat per tal de tindre una celebració segura. D’aquesta manera tots els xiquets i xiquetes del poble van poder gaudir d’aquest esdeveniment.

Per a Ana López, regidora en Cultura, aquesta festa “porta l’alegria necessària al nostre poble després dels temps de pandèmia que ens ha tocat viure. Després de no poder celebrar-ho l’any passat, aquest any ja tocava perquè els residents de l’Alqueria de la Comtessa s’ho mereixen”.

Articles relacionats