28.8 C
Gandia
Dissabte, 30 setembre, 2023

Sorpresa a l’etapa d’Oliva: Geofrey Soupe guanya contra tot pronòstic

El ciclista francés del Total Energies Geofrey Soupe va sorprendre propis i estranys en el  curt esprint de la setena etapa de la Volta Ciclista a Espanya, que ha finalitzat hui a Oliva per primera vegada en la seua història.

Com ja vam dir anteriorment l’esprint era per a gent que isquera primer en la corba tancada de la ronda Sud i així ha sigut que diversos ciclistes que no comptaven en les apostes s’han col·locat davant i després han donat la maçada definitiva.

L’ambient viscut a Oliva amb molts aficionats vinguts de les comarques limítrofes per a veure als seus ídols i més perquè aquest dissabte es presenta una jornada plujosa en Xorret de Cati.

Han vingut infinitat de joves ciclistes per a veure a ciclistes com: VingegardRoglicEvenepoel, Mas i sobretot al de Xàbia, Juan Ayuso, que ha sigut una de les principals estreles.

Ayuso que lluitarà, hui dissabte, per la victòria i que estarà abrigallat amb els seus més fidels seguidors i amb els seus futurs corredors que portaran el seu nom l’any vinent en juvenils sempre que els tràmits burocràtics acaben d’una vegada.

Oliva ha demostrat que té possibilitats per a una futura arribada o eixida d’una gran volta després del magnífic ambient que hi havia hui i pel magnífic comportament dels aficionats.

Articles relacionats