Les sis comissions falleres de Tavernes omplen els carrers de sàtira

Millor Carrossa

Tavernes de la Valldigna ha acollit este dissabte la tradicional cavalcada del ninot organitzada per la Federació de Falles Junta Local Fallera, una desfilada en què s’han bolcat fallers i veïns de la ciutat. En una vesprada d’ambient festiu, les disfresses, coreografies, i la crítica mordaç que han fet desfilar les sis comissions falleres, ha recorregut els carrers des del Passeig Colon, fins el Passeig del País Valencià. A la imatge superior, la disfressa guardonada amb el primer, premi, i a la foto inferior, la millor carrossa.

L’acte ha comptat amb la presència de la regidora de Cultura i Festes, Encar Mifsud, la regidora de Serveis Socials i Igualtat, Noèlia Alberola, de la fallera Major de Tavernes, Begoña Bononad, del president de la FDFJLF, Carles Merenciano, del vicepresident Juanjo Muñoz, i de les falleres de la cort d’honor.

La regidora de Cultura i Festes, Encar Mifsud, ha valorat “la implicació i esforç que han dut a terme les sis comissions de falles de Tavernes per tal d’aconseguir, un any més, oferir al nostre poble una gran cavalcada amb tots els ingredients que fan d’esta fita una gran festa: unes disfresses molt treballades, unes carrosses amb molt d’encant, i la crítica local que fa les delícies dels vallers. Totes les falles han exhibit un gran nivell a la cavalcada, i el poble ho disfruta cada vegada més”.

El fi de festa s’ha celebrat amb música a càrrec de l’orquestra Nexus, al Passeig del País Valencià, on s’ha fet entrega dels premis de la Cavalcada del Ninot 2018. El resultat ha sigut el següent.

Millor disfressa infantil: Falla Prado
Millor disfressa adulta: Falla La Vía
Millor comissió infantil: Falla Portal 
Millor comissió adulta: Falla Passeig
Millor carrossa: Falla Prado
Crítica local: Falla La Via
Millor cavalcada: Falla Cambro

Els temes escollits per cadascuna de les falles han sigut:

Falla Prado: Tot per l’aire

Falla La Via: Els pobles de la Vall

Falla Cambro: De festa en festa

Falla Passeig: La Primavera

Falla Portal de Valldigna: Malson abans de Nadal

Falla Dula: La gran invasió

Articles relacionats