INFANTIL MASCULÍ NORD
L’equip C. V. Trisema Gandia ha tingut doble jornada aquest cap de setmana, guanyant per 3 x 0 les seues dues trobades: un contra el C. V. Mediterrani-B en el pavelló del poliesportiu de Gandia i un altre contra l’equip que anava líder, el Paterna-Liceo Osos, com a visitant en el pavelló de Paterna. Amb aquests resultats aquest equip Infantil Masculí no coneix encara la derrota, i es posa en el primer lloc de la classificació en la seua categoria, ja que va començar descansant 2 jornades, i per això encara no havia arribat a la 1a posició. Els gandians es mostren molt forts en l’atac, estan afermant un bon joc, i a hores d’ara del campionat ja són un clar aspirant a lluitar per la Lliga Infantil Masculina de la Comunitat Valenciana.
INFANTIL FEMENÍ ZONAL CENTRE
L’equip C. V. Juguettos Gandia Blau va jugar el dissabte 30 de novembre a casa contra el La Nucia Ciutat de l’Esport.
L’equip local no es va trobar còmode durant el partit. No va saber trobar la confiança en els atacs, la qual cosa va donar lloc al fet que l’equip visitant aprofitara per a anotar de manera continuada i emportar-se el partit.
Els errors no forçats de l’equip local van fer que perderen molts punts en cada set, així com la defensa no va ser la correcta contra unes jugadores que es trobaven molt còmodes en cada atac que realitzaven.
CADET FEMENÍ PREFERENT NORD
El dissabte passat l’equip cadet C. V. Globalwyp Gandia aconseguia imposar-se al Nou Volei Alzira Preferent per 3 x 1, en un partit en el qual l’equip de Gandia va començar al segon set perquè en el primer era com si no estiguera, perdent així el primer set. Va ser a partir del segon set, on l’equip gandià va començar a entrar en el partit i es va veure una cara totalment diferent de l’equip, començant a marcar el ritme del partit, i aconseguint imposar-se en els dos següents parcials d’una manera còmoda. El quart set va ser el més igualat del partit, però encara així, a diferència d’altres partits, aquesta vegada el C. V. GlobalWyp Gandia va saber tancar el set i emportar-se els tres punts.