La regidora d’Educació de Gandia se’n desdiu de l’acusació d’apropiació contra els antics gestors de les escoletes

La regidora d’Educació de Gandia, Laura Morant, s’ha hagut de disculpar davant l’antiga concessionària de les escoletes públiques, després que l’acusara d’haver-se apropiat de forma indeguda de 64.000 euros cobrats mentre gestionava el servei. 
La mercantil va exigir una rectificació i disculpes públiques, i va anunciar que en el cas contrari demandaria a la regidora. Laura Morant ha accedit, ha admés que va oferir dades incorrectes basades en un informe de l’actual concessionària, i ha demanat disculpes. 

Per al PP, no obstant, les disculpes no són prou i la regidora Marta Cháfer li ha exigit la dimissió.  “Ha de dimitir i ser coherent. Ha volgut carregar amb tot contra el PP, encara que fóra mentint, i eixes actituds en política ja no caben”. Cháfer ha assegurat que “Gandia no mereix una regidora que ens insulte i ens mentisca. Ha de dimitir. Li exigim la seua dimissió o que l’alcaldessa socialista, Diana Morant, la cesse”.
Els populars troben a faltar també, que l’edil nacionalista reconega efectivament que s’està cobrant de nou 45 € pels llibres i 18 € pel davantal, un fet que va negar Morant, malgrat que figura en els taulers d’anuncis dels Escoletes.
Finalment, els populars consideren que les disculpes són a mig fer de Laura Morant, atès que rectifica sobre la base que el seu error és fruit d’un informe de la nova empresa concessionària. 

Articles relacionats