– Quique Llopis, l’atleta de Bellreguard aconsegueix una marca en els 60 m tanques de 7,71 que a més és nou rècord d’Espanya en categoria sub23.
– L’atleta entrena sota la tutela de Toni Puig i estrena categoria de la millor manera
– Els dos atletes més desplaçats del Club d’Atletisme Gandia a Salamanca; Victor Botella i Diego Folgado han aconseguit ficar-se en les seues respectives finals de 800 ml i 200 ml, millorant les seues marques personals i aconseguint la mínima per al Campionat que se celebrarà a Orense en unes setmanes.
El corredor de tanques de Bellreguard, Quique Llopis ha establit una nova millor marca espanyola sub23 en 60 m tanques en la primera jornada del Campionat d’Espanya d’aquesta categoria que s’està celebrant a Salamanca.
Llopis, pertany al C.A. Gandia i entrenat per Toni Puig va millorar una centèsima el rècord anterior, que també posseïa ell mateix des de l’any passat quan era atleta sub20, en una final espectacular on fins a sis atletes van aconseguir marca personal en aquesta prova.