- La prova de Quique Llopis es podrà veure en Teledeporte Play, les semifinals es disputaran a partir de les 21.00 i la gran final a les 22.20 h.
Nova prova de l’atleta del C.A. Gandia-Alpesa en el seu calendari de competicions. Quique Llopis competeix aquest dijous,17 de febrer, en el Meeting d’Athletisme Hauts-de-France Pas-de-Calais a Lievin (França), prova englobada en el World Indoor Tour Gold 2022 de la Federació Internacional d’Atletisme (World Athletics). Les semifinals es disputaran a partir de les 21.00 i la gran final a les 22.20.
Quique Llopis s’enfronta a atletes de talla mundial, com el recordista mundial de la distància Grant Holloway (USA), el campió francés i medallista mundial i europeu Pascal Martinot Lagard, el campió del món sota sostre, el britànic Andrew Pozzi, a més dels estatunidencs Daniel Robert, Mickael Dickson i Jarret Eaton, també comparteixen cartell els francesos Wilhem Belocian, Kevin Meyer i Just Kwaou–Mathey, entre altres.