L’actuació pretén ser un repàs de temes clàssics de la història del jazz, des de revisions d’obres de Bach, passant pel swing més pur, fins al be-bop, amb estandards de Glenn Miller, John Coltraine o Charlie Parker, entre d’altres.
Sanfransax Quartet està format pels saxofonistes Javier Malonda, David Espí, Clara Juan i Carlos Salom, i compten en aquest concert amb la col•laboració especial d’una secció rítmica formada també per músics saforencs, com són Borja Flores al contrabaix, Juanjo Moreno al piano i Vicent Peiró a la bateria.
El concert està previst per a les 8 de la vesprada, al saló d’actes de la Casa de Cultura i les entrades poden adquirir-se en la pròpia Casa de Cultura, al preu de 6 euros.


