El PP de Gandia denuncia la contractació d’un referent veïnal en el servei de la grua

El PP de Gandia ha denunciat que el servei municipal de la Grua i l’ORA, en ple procés de subrogació del seu personal, des de l’empresa pública IPG a l’Ajuntament de Gandia, “està sent utilitzat per PSOE, Més Gandia i Ciutadans per a endollar de forma sistemàtica a personal d’absoluta confiança, i pagar favors de campanya electoral”.
El PP ha demanat la dimissió Borja Micó, cap de Gabinet d’Alcaldia, després d’haver denunciat fa una setmana la contractació suposadamente irregular del seu pare. Els populars criden l’atenció per l’absència d’una explicació que han demanat de forma insistent als darrers dies a Borja Micó sobre el procés de selecció seguit per a contractar al seu pare al servei de la grua.

D’altra banda, el PP ha acusat ara al govern local d’haver donat un lloc de treball a Pedro Caravaca, un dels líders del moviment Salvem el Parc de Sant Pere, que es va enfrontar a l’anterior govern del PP i al seu projecte de reforma del parc. Segons el PP, Caravaca ha aconseguit un lloc de treball al servei municipal de la grua, amb perspectiva de que una vegada subrogat en favor de l’Ajuntament de Gandia, aconseguisca una ocupació pública per a tota la vida, sense superar cap oposició, afirmen els popular.
El regidor del PP Guillermo Barber ha exigit a l’alcaldessa, Diana Morant que explique quin ha estat el procés per a la contractació de Pedro Caravaca, qui segons el PP, ja va estar treballant en el servei de neteja municipal.
Els populars ha exigit també a Lorena Milvaques i al seu grup, Més Gandia, “que trenquen amb aquesta manera de fer política del PSOE i Ciutadans”, i han insinuat que “el silenci de Lorena Milvaques es pot deure a que Més Gandia està endollant a personal de la seua confiança en les rutes de XIVEGA, per exemple”.

Articles relacionats