Pirata Beach Festival premiat en la Gala de Premis Turisme by FOTUR

La Federació d’Oci, Turisme, Joc, Activitats Recreatives i Indústries Afins de la Comunitat Valenciana (FOTUR) va celebrar la setmana passada el Dia Mundial del Turisme amb una Gala de Premis on va reconéixer a les personalitats i institucions més destacades del sector.

IMG 5494

Durant l’esdeveniment, la regidora de Turisme, Platges i Promoció exterior, Balbina Sendra, va lliurar un dels set premis que és concedeixen. En concret, el premi al millor Festival de Música a Duke Albengózar, organitzador del Pirata Beach Festival.

Després del lliurament de premis, Sendra ha destacat la importància dels Festivals Musicals com a “motors de projecció nacional i d’atracció d’un públic divers que cada vegada tenen més impacte econòmic a la ciutat”, i ha reafirmat el compromís de lexecutiu per continuar treballant en aquesta línia que tan bons resultats aporta a la ciutat.

Articles relacionats