Després de les recents eixides d’alguns membres de la junta directiva del club, el club ha anunciat la incorporació al seu equip directiu dels següents nous membres:
– Jaime Castillo, professor de secundària i actual director del col·legi Abat Solà a Gandia. Jaime se suma a l’equip directiu per a exercir, entre altres, la labor de Secretari de la Directiva.
– Javier García Moya, arriba al club per a exercir les funcions de responsable de l’escola, exjugador i entrenador del club, està serà la seua segona etapa en el club. Ja en la seua etapa anterior i al costat de Isma Cantó va realitzar la mateixa labor, sent un dels artífexs de l’estructura actual en la pedrera del club.
– Jesús Ginestar, funcionari de l’Ajuntament de Gandia, exjugador de diferents equips de la ciutat. Arriba al club per a exercir el paper de Delegat del primer equip del club.
– Peter Kleinjan. Holandés, natural de Rotterdam, establit a Gandia des de 1988, exgerent de la Fundació Esportiva Municipal en la seua etapa inicial. Se suma a la directiva com a responsable d’organització d’esdeveniments, campus, tornejos. És pare del nostre jugador de l’equip EBA, Alan Kleinjan.


