L’ajuntament del Real de Gandia ha organitzat el viatge que més de 60 xiquets i 30 adults han realitzat este dissabte dia 30 a Expojove a València, un esdeveniment enfocat per a tots els públics en el qual els assistents han gaudit d’una gran varietat d’activitats ─jocs de taula, exposicions o monòlegs científics-.
A més, els visitants també van poder gaudir de l’actuació del grup teatral Pop’s Corn ─originari del Maduixa Teatre─ i del concurs de playbacks organitzat per la Junta Central Fallera.
Gustavo Mascarell, alcalde del Real de Gandia, considera que aquesta activitat ha sigut entretinguda tant per als més majors com els més xicotets, els qui han tingut l’oportunitat d’aprendre nocions per a alimentar-se bé, viure experiències noves, conviure amb amics i familiars i tancar de manera exquisida la programació cultural de desembre.
Noranta veïns del Real visiten Expojove


