La coalició Gent d’Ador, que governa al municipi des de 2011, presentarà la seua candidatura aquest diumenge 5 de maig al migdia al saló de plens de l’ajuntament.
La llista l’encapçala l’actual regidora d’Esports, Manela Faus Mascarell. Gent d’Ador és la candidatura en la que conflueixen el PSPV, Compromís i altres sensibilitats, una coalició que a les eleccions de 2015 va aconseguir sis dels nou regidors que formen la corporació, i va arrabassar l’alcaldia al PP en 2011 després de 24 anys consecutius.
L’actual alcalde, Joan Faus, ja va expressar la seua voluntat de no repetir en la candidatura. Al llarg d’aquests quatre anys la coalició ha funcionat sense ensurts tot i haver-se trobat en 2015 amb una situació financera delicada que han hagut de reconduir.