27.3 C
Gandia
Divendres, 24 març, 2023

L’IMAB organitza un concurs de disfresses literàries

L’Institut Municipal d’Arxius i Biblioteques (IMAB) i l’Ajuntament de Gandia –en col·laboració amb Radio Gandia i Centre Històric Comercial Gandia– han organitzat el primer concurs de disfresses de temàtica literària en motiu del Dia del Llibre del 23 d’abril.

Els i les participants hauran de vestir-se del personatge o de l’autor de literatura universal i en qualsevol gènere (novel·la, conte tradicional, teatre, poesia, còmic…) que més els agrade i enviar una foto al WhatsApp 678 837 402 fins al 12 d’abril a les 20.00 h. Es repartiran 3 premis de fins a 60 euros per a gastar als comerços del Centre Històric de Gandia.

BASES

• Qualsevol persona, de qualsevol edat, pot participar enviant una única foto a concurs.

• Les fotos poden ser individuals o en grup, rebent un únic premi per foto.

• La fotografia ha de mostrar el llibre o llibres que han inspirat per a triar la disfressa del personatge o autor literari.

• El format ha de ser jpg o png.

• La foto s’haurà d’enviar per WhatsApp al 678 837 402 amb el nom i cognoms del participant fins al 12 d’abril a les 20:00 h

• A l’enviar la foto, els participants accepten que Biblioteques Gandia puga fer ús de la imatge en el futur.

• Totes les fotos rebudes seran publicades en un post al nostre Facebook el dia 13 d’abril.

• Guanyaran les 3 fotos que més “m’agrada” obtinguen fins al dia 22 d’abril a les 23:59 h.

• El 23 d’abril a les 12:00 h es lliuraran els premis a la Biblioteca Central de Gandia.

• Premis: Hi haurà 3 xecs-regal, cortesia del Centre Històric Comercial Gandia: primer (60 €), segon (30 €) i tercer (20 €) per a gastar als comerços associats al CHCG.

• Data límit per fer la despesa a les botigues del Centre: 30 de juny.

Articles relacionats