17.5 C
Gandia
Diumenge, 26 març, 2023

Liduvina Gil “És increïble que el PP parle d’aquests temes quan governaven no pagaren els convenis a les associacions”

L’edil de Sanitat Liduvina Gil ha respost aquest matí a les acusacions abocades des del Partit Popular sobre la relació que manté el consistori amb l’Associació Gaudim.

L’edil ha recordat que des del departament de Sanitat es col·labora estretament amb més de 20 associacions i col·lectius que reben més de 200.000 € anuals. “Som un departament que col·labora amb totes aquelles persones i entitats que ho sol·liciten pel que crec que aquestes afirmacions que ha realitzat hui el PP no són adequades” i ha explicat que a causa de les obres al centre Joan Climent es trasllada l’activitat de l’associació al Centre Cívic Roís de Corella.

“L’associació va ser informada que podria desenvolupar la seua activitat els dimarts i dijous i els dissabtes al matí atés que a la vesprada no era possible per un tema de personal que estem en vies de solucionar” va informar la regidora qui també va recordar que el consistori ha recolzat a l’associació amb les excursions que fa.

“Crec que com a regidora tinc una trajectòria de suport a tots els col·lectius que és de sobra coneguda. Que el PP intente aprofitar aquesta situació tot i que jo mateixa vaig informar ahir el senyor Víctor Soler de la situació em sembla molt lleig” va declarar Gil qui ha afegit que existeix una proposta del seu departament per realitzar un conveni amb càrrec als propers pressupostos. “És increïble que el PP parle d’aquests temes quan ells, sent govern, no pagaven els convenis a les associacions”.

Articles relacionats